乔洋说

I'm so proud of myself.🔽
一九十三 私人lo 勿关注
🏓
庭风无休,可堪君折

Higher

鲤于渺渺:

除了下面的歌词,好像没什么别的话想说了。


方博,那就麻烦你飞得高一点,飞得远一点。


哪怕高得远得我们看不到了也没有关系。


我愿意眺望你。






Higher - Erik Gronwall




Hey, I'm a believer


嘿,我是一个有信仰的人


And gravity's letting go of me tonight


今晚,我会挣脱重力的束缚


You, came out of nowhere


你,突然从不知何处出现


When everything was passing by at the speed of light


当一切如光速般闪过


So hold my hand and never let me go


紧握我的手,别让我离开


Take a leap of fate into the unknown


信心百倍的面对未知世界


I am flying


我在飞翔


My heart is taking over


我的内心激动不已


The world is flashing by


世界一闪而过


Higher higher higher


更高 更高 更高


I will follow wherever it might take us


我愿追随它闯荡四方


Chasing through the sky


追逐天际


Higher higher higher


更高 更高 更高


Oh I know


噢,我知道


It can be scary


这令人惧怕


You bet it all when your heart is on the line


当你决心已下,就要放手一搏


But oh, baby don't worry


但是,宝贝,别担心


Just hold my hand and never let me go


只管抓紧我的手,别让我离开


I am flying


我在飞翔


My heart is taking over


我的内心激动不已


The world is flashing by


世界一闪而过


Higher higher higher


更高 更高 更高


I will follow wherever it might take us


我愿追随它闯荡四方


Chasing through the sky


追逐天际


Higher higher higher


更高 更高 更高


Take me higher


带我高飞


I hold you as we're shooting through the atmosphere


我抱着你,我们直冲云霄


Around us everything disappears


身边的一切都烟消云散


Woah oa oa


噢…


I am flying


我在飞翔


My heart is taking over


我的内心激动不已


The world is flashing by


世界一闪而过


I am flying


我在飞翔


My heart is taking over


我的内心激动不已


The world is flashing by


世界一闪而过


Higher higher higher


更高 更高 更高 


I will follow wherever it might take us


我愿追随它闯荡四方


Chasing through the sky


追逐天际


Higher higher higher


更高 更高 更高


[I am flying


我在飞翔


My heart is taking over


我的内心激动不已


The world is flashing by


世界一闪而过


Higher higher higher


更高 更高 更高


I will follow wherever it might take us


我愿追随它闯荡四方


Chasing through the sky


追逐天际


Higher higher higher


更高 更高 更高



评论

热度(8)